10-03-2017
Op uitnodiging van NIBE SVV heeft Robin van Beem op 7 maart 2017 een FFP Kennis & Actualiteit webinar gegeven met als titel: Claimcultuur bij cliënten van financieel planner. Hoe voorkom je als financieel planner claims van klanten? Robin geeft aan de hand van casussen antwoord op vragen zoals: Welke verplichtingen heb je bij het advies? In hoeverre mag je vertrouwen op de informatie die de klant verstrekt? Wat wordt van je verwacht tijdens de looptijd van een product? En: Hoe ga je om met de zorgplicht?
Ook als niet financieel planner interessant om naar te kijken. Klik hier om naar de video van de webinar te gaan.
Ik stel de bedrijfsvoering, de klant en het personeel van intermediairs centraal
Due Diligence Onderzoek (DDO)
Onderhandelen
Contracten opstellen
Dekkingsgeschillen
Aansprakelijkheidskwesties
Aandeelhoudersgeschillen
Advies Wft / Bgfo
Vergunning
Beheerst beloningsbeleid
Opstellen overeenkomsten
Beoordelen (polis) voorwaarden
Herschrijven voorwaarden op B1-niveau
in de financiële branche
bij aan- of verkoop van een assurantieportefeuille
gericht op het intermediair
bij geschillen tussen diverse partijen