Uw klant wordt onverwacht geconfronteerd met een tussentijdse premieverhoging. Moet uw klant dit zomaar accepteren? Niet altijd. Advocaat Robin van Beem heeft in een spraakmakende procedure laten zien dat een en-bloc verhoging niet zomaar door een verzekeraar mag worden doorgevoerd. Hij begeleidde de vier organisaties die uit protest naar de rechter stapten en in 2013 gelijk kregen. Als gevolg van deze uitspraak werd verzekeraars weer duidelijk waar de clausule eigenlijk voor bedoeld is. En dat is dus niet om te lichtvaardig en bloc een premieverhoging door te voeren in een portefeuille waar je verlies op lijdt.
U laat uw toegevoegde waarde aan uw klanten zien, wanneer u hierover advies voor ze inwint. Zo kunt u uw klanten nog beter van dienst zijn.
in de financiële branche
bij aan- of verkoop van een assurantieportefeuille
gericht op het intermediair
bij geschillen tussen diverse partijen
Ik help adviseurs, (beurs)makelaars, serviceproviders en gevolmachtigd agenten bij het voorkomen en oplossen van problemen in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Ik geloof erin dat u uw klant beter van dienst bent als uw eigen juridische zaken goed geregeld zijn.
Staat klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn
Advocaat