Het komt u ongetwijfeld bekend voor: dekkingsgeschillen met een verzekeraar. Het polisblad en de polisvoorwaarden bepalen de omvang van de dekking van een verzekering. Maar daar kan dus nog wel eens een geschil over ontstaan. Want hoe is die ene uitsluiting nou precies bedoeld? En wat mocht de verzekerde, uw klant, daarvan verwachten? Ik kan uw klant bij een dekkingsgeschil bijstaan, want het staat mij vrij om tegen verzekeraars op te treden.
Ik heb jarenlange ervaring in het verzekeringsrecht. En kunnen u adviseren over alle mogelijke dekkingsgeschillen. Daardoor kan ik snel toetsen of een schade terecht is afgewezen. En kan ik uw klant bijstaan om de verzekeraar alsnog tot uitkering te laten overgaan. Soms is een verzekeraar aanschrijven voldoende om ze toch tot uitkering te laten overgaan. Andere keren is het nodig om een klacht in te dienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of hierover te procederen. Afhankelijk van de zaak en het belang, maar altijd met het oog op het belang van de klant.
in de financiële branche
bij aan- of verkoop van een assurantieportefeuille
gericht op het intermediair
bij geschillen tussen diverse partijen
Ik help adviseurs, (beurs)makelaars, serviceproviders en gevolmachtigd agenten bij het voorkomen en oplossen van problemen in hun dagelijkse bedrijfsvoering. Ik geloof erin dat u uw klant beter van dienst bent als uw eigen juridische zaken goed geregeld zijn.
Staat klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn
Advocaat