09-12-2019
Schadebehandeling is een vak dat je niet in een jaartje leert, zegt het panel in dit AM consult. Toch bestaan er geen formele kwaliteitseisen en is er nauwelijks aandacht voor in de opleidingen. Terwijl het behoorlijk ingewikkeld kan worden, zeker bij verkeersschades met aansprakelijkheidsvraagstukken en letsel. Connie Hooij vraagt waar een klein kantoor op moet letten bij de afwikkeling van schades. Het panel, met onder andere Robin van Beem, geeft antwoord.
Lees hier het artikel zoals het is verschenen in am:52 | november 2019
Ik stel de bedrijfsvoering, de klant en het personeel van intermediairs centraal
Due Diligence Onderzoek (DDO)
Onderhandelen
Contracten opstellen
Dekkingsgeschillen
Aansprakelijkheidskwesties
Aandeelhoudersgeschillen
Advies Wft / Bgfo
Vergunning
Beheerst beloningsbeleid
Opstellen overeenkomsten
Beoordelen (polis) voorwaarden
Herschrijven voorwaarden op B1-niveau
in de financiële branche
bij aan- of verkoop van een assurantieportefeuille
gericht op het intermediair
bij geschillen tussen diverse partijen